×
×

دعوت از بازی‌سازان برای رقابت در “گیم‌جم” پارک فناوری پردیس

  • کد نوشته: 37319
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • ۰
  • در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در راستای خلق بازی‌های نوآور در صنعت بازی‌سازی، رویداد تقاضامحور «گیم جم جینو» برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، اولین دوره رقابت بازی‌سازی گیم جم جینو با موضوع «استارت‌آپ و کسب و کار» همزمان با اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و تیم‌های بازی سازی دعوت شدند تا در فراخوان ساخت دموی طرح […]

    دعوت از بازی‌سازان برای رقابت در “گیم‌جم” پارک فناوری پردیس
  • تبلیغ هدفمند

    در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در راستای خلق بازی‌های نوآور در صنعت بازی‌سازی، رویداد تقاضامحور «گیم جم جینو» برگزار می‌شود.

    به گزارش ایسنا، اولین دوره رقابت بازی‌سازی گیم جم جینو با موضوع «استارت‌آپ و کسب و کار» همزمان با اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و تیم‌های بازی سازی دعوت شدند تا در فراخوان ساخت دموی طرح مورد نظر شرکت کنند.

    تیم‌های متقاضی حضور در اولین دوره رقابت بازی‌سازی این رویداد تا روز شنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق لینک ginoo.formaloo.com/lvdeu ثبت‌نام و طرح خود را بر اساس مؤلفه‌های مورد نظر رویداد ارائه کنند. پس از دریافت دموی بازی‌ها از تیم‌های شرکت‌کننده در گیم جم جینو، هیئت داوران به بررسی طرح‌ها و در نهایت انتخاب برگزیدگان اولیه برای شرکت در رقابت نهایی می‌پردازند.

    تیم‌های بازی‌ساز برگزیده باید در روز سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت (اولین روز نمایشگاه اینوتکس) برای رقابت نهایی در پارک فناوری پردیس گرد هم جمع شده و طرح‌های خود را به سرمایه‌گذاران ارائه دهند. در نهایت به بازی‌های برتر اول تا سوم این رویداد، به ترتیب ۵۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان و ۱۵ میلیون تومان از طرف پارک فناوری پردیس اعطا خواهد شد.

    به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، گیم جم جینو یک رویداد ریورس پیچ یا تقاضامحور است. ساختار کلی رویدادهای ریورس پیچ به این گونه است که سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی، چالش‌ها و تقاضاهای خود را در حوزه تولید بازی، برای تیم‌های بازی‌سازی جدید و آینده‌دار مطرح می‌کنند و آنها مشغول تولید بازی بر اساس آن ایده‌ها می‌شوند.

    دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. 

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *