×
×

جانمایی بیمارستان مادر و کودک در بجنورد نیازمند هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی است 

  • کد نوشته: 37345
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای جانمایی بیمارستان مادر و کودک نیازمند ارتباط صمیمی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مربوطه هستیم . دکتر محمدرضا حسین نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته ملی سلامت، دسترسی آسان مردم به بیمارستان مادر و کودک را مهم دانست و افزود: با جانمایی درست این بیمارستان […]

    جانمایی بیمارستان مادر و کودک در بجنورد نیازمند هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی است 
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای جانمایی بیمارستان مادر و کودک نیازمند ارتباط صمیمی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مربوطه هستیم .

    دکتر محمدرضا حسین نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته ملی سلامت، دسترسی آسان مردم به بیمارستان مادر و کودک را مهم دانست و افزود: با جانمایی درست این بیمارستان در مسیر اجرای بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بهره مندی بیشتر آیندگان از مزایای این بیمارستان حرکت کنیم .

    وی برگزاری نمایشگاه های مختلف را موجب ارتباط قوی تر و بیشتر مردم با مسئولان ذکر کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه هفته سلامت نیز منجر به برقراری ارتباط بیشتر و قوی تر مردم و مسئولان با حوزه سلامت می شود .

    وی خاطرنشان کرد:  توجه جدی به مقوله سلامت و دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی تنها وظیفه دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه این ارتباط باید بین تمام دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد .

    دکتر حسین نژاد همچنین تامین فضاها و تجهیزات مورد نیاز برای حوزه درمان و توجه به حفظ ایمنی و بهداشت محیط کار  را الزامی دانست .

    نمایشگاه هفته سلامت خراسان شمالی در قالب ۲۵ غرفه از روز گذشته ۱۰ اردیبهشت آغاز و به مدت چهار روز آخرین دستاورد های حوزه سلامت استان را به نمایش عموم می گذارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *