×
×

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37359
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در این استان خبر داد. مهری هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار نارنجی هوا در استان اظهار کرد: اداره کل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بعد از ظهر […]

    پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در این استان خبر داد.

    مهری هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار نارنجی هوا در استان اظهار کرد: اداره کل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بعد از ظهر امروز تا فردا شب، رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی کرد.

    وی گفت: از بعد از ظهر امروز تا فردا شب، رگبار باران همراه با رعد و برق برای نیمه جنوبی و از فردا در نواحی شمال و شرق استان پیش بینی می شود.

    هاشمی تاکید کرد: قرار نگرفتن در مجاورت مسیل ها، رودخانه ها و سازه های فرسوده، از توصیه های هواشناسی کاربردی برای این دو روز است.

    وی افزود: توصیه می شود افراد از اتراق در حاشیه رودخانه ها و صعود به ارتفاعات و همچنین از پارک کردن خودرو ها در مجاورت درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره خودداری کنند.

    این مقام مسئول ادامه داد: کشاورزان نیز از محلول پاشی و سم پاشی باغات و مزارع، چرای دام در ارتفاعات بپرهیزند، و استحکام تاسیسات کشاورزی، گلخانه ها و سازه های موقت را کنترل کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *