×
×

شروع به کار مراکز اهدای خون شهرستان های فاروج و آشخانه همزمان با آغاز هفته سلامت

  • کد نوشته: 37375
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی از آغاز به کار مراکز اهدای خون شهرستان های فاروج و آشخانه خبر داد. هادی نوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش درخواست های مردمی جهت افتتاح مرکز اهدای خون در این دو شهرستان اظهار کرد: اهداکنندگان فاروج و آشخانه بخش بزرگی از اهداکنندگان […]

    شروع به کار مراکز اهدای خون شهرستان های فاروج و آشخانه همزمان با آغاز هفته سلامت
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی از آغاز به کار مراکز اهدای خون شهرستان های فاروج و آشخانه خبر داد.

    هادی نوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش درخواست های مردمی جهت افتتاح مرکز اهدای خون در این دو شهرستان اظهار کرد: اهداکنندگان فاروج و آشخانه بخش بزرگی از اهداکنندگان استان را تشکیل می دهند.

    وی اظهار کرد: از آنجایی که سلامت اهداکنندگان همانند گیرندگان خون حائز اهمیت است و همچنین پیرو آمار و درخواست ها طی سال گذشته؛ در تلاش بودیم تا برای جلوگیری از رفت و آمد اهداکنندگان در جاده، مراکز اهدای خون در این دو شهرستان همزمان با هفته سلامت فعال شود.

    نوری ضمن تقدیر از پیگیری اهداکنندگان گفت: مرکز اهدای خون آشخانه یکشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۳ به اهداکنندگان خون خدمت ارائه می کند.

    به گفته وی مرکز اهدای خون فاروج نیز سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ آماده حضور اهداکنندگان خیرخواه این شهرستان ها خواهد بود.

     نوری با اشاره به استقبال مردم نوع دوست اسفراین در مرکز اهدای خون این شهرستان خاطرنشان کرد: یک روز دیگر به روزهای کاری مرکز اهدای خون این شهرستان اضافه خواهد شد که از هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ این اتفاق رقم خواهد خورد و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه امر خونگیری انجام می شود.

    وی بیان کرد: همچنین شیفت عصر مرکز اهدای خون بجنورد نیز به عصر پنج شنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ انتقال یافت.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *