×
×

فعالیت های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نقش کلیدی برای نسل جوان دارد

  • کد نوشته: 37385
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: فعالیت های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نقش کلیدی برای نسل جوان دارد. محمدرضا حسین نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اظهار کرد: در خراسان شمالی پیگیری های خوبی برای ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس […]

    فعالیت های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نقش کلیدی برای نسل جوان دارد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: فعالیت های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نقش کلیدی برای نسل جوان دارد.

    محمدرضا حسین نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اظهار کرد: در خراسان شمالی پیگیری های خوبی برای ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام شده است.

    وی افزود: در این ارتباط در سفر رییس جمهور به استان اعتباراتی نیز برای تکمیل آن اختصاص پیدا کرده است.

    حسین نژاد ادامه داد: امروز اگر می بینیم هجمه دشمنان هجمه فرهنگی است به این علت است که دشمن ظرف را با مظروف می خواهد.

    وی بیان کرد: امروز دشمن بر روی مغز و فکر کار می کند و می خواهد مغزها را به همراه همان سرزمین از آن خود کند و این امر به معنای تصرف بدون فکر است.

    نماینده عالی دولت در استان گفت: خراسان شمالی با وجود اینکه دو هزار کیلومتر با جبهه فاصله داشت اما تمامی شهیدان این استان در حالت دفاع و در رزم شهید شده اند.

    وی خاطرنشان کرد: امروز بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نقش کلیدی را برای نسل جوان که دفاع مقدس و جان فشانی های انجام شده را درک نکرده اند، دارد.

    گفتنی است در این آیین از زحمات امیر محمد نجاتی تقدیر شد و سرهنگ الهی راد به عنوان مدیر کل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس معرفی شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *