×
×

وجود ۴۰۰ هزار هکتار پروژه نیمه تمام آبخیزداری در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37389
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون آبخیزداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی از وجود ۴۰۰ هزار هکتار پروژه نیمه تمام آبخیزداری در این استان خبر داد. حسین فردی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه های نیمه تمام جزء مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بوده است، اظهار کرد: […]

    وجود ۴۰۰ هزار هکتار پروژه نیمه تمام آبخیزداری در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون آبخیزداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی از وجود ۴۰۰ هزار هکتار پروژه نیمه تمام آبخیزداری در این استان خبر داد.

    حسین فردی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه های نیمه تمام جزء مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بوده است، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ها ۱۴۲ میلیارد تومان مصوب شده است.

    وی افزود: تاکنون مبادله ۴۷ درصد از توافق نامه ها انجام شده است.

    فردی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی نیز قول داده تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اموال برای اجرای این پروژه ها اختصاص دهد.

    وی بیان کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، ۱۰۰ درصد پروژه آبخیزداری خرق در فاروج و کهنه جلگه در مانه و سملقان انجام شده است.

    این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه عراقی در شهرستان اسفراین تا ۵۰ درصد انجام شده و پروژه ارکان در شهرستان بجنورد نیز با تاخیر به مرحله اجرا رسیده است.

    وی خاطرنشان کرد: به طور قطع با اعتبارات سفر ریاست جمهوری نمی توان تمام پروژه های آبخیزداری را در استان تحت پوشش قرار داد اما اگر اعتبارات به موقع اختصاص یابد می توان پروژه های نیمه تمام را تکمیل کرد.

    معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: تاکنون در این استان ۳۳۶ هزار هکتار پروژه آبخیزداری به اتمام رسیده و اجرای ۴۰۰ هزار هکتار نیز نیمه تمام است.

    وی تاکید کرد: با تکمیل ۴۰۰ هزار هکتار، پروژه های آبخیزداری ۳۰ درصد استان را پوشش می دهد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *