×
×

۴۷۸۳ معلم حامی طرح اکرام ایتام خراسان شمالی هستند

  • کد نوشته: 37393
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره داشت و اظهار کرد: ۴ هزار و ۷۸۳ معلم در استان حامی فرزندان ایتام هستند.  به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مجید الهی راد اظهار […]

    ۴۷۸۳ معلم حامی طرح اکرام ایتام خراسان شمالی هستند
  • تبلیغ هدفمند
    ۴۷۸۳ معلم حامی طرح اکرام ایتام خراسان شمالی هستند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه اشاره داشت و اظهار کرد: ۴ هزار و ۷۸۳ معلم در استان حامی فرزندان ایتام هستند.

     به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مجید الهی راد اظهار کرد: این حامیان شامل اساتید، معلمان، بسیجیان اساتید، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش خراسان شمالی هستند.

    وی افزود: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به درستی ایفا کرده‌اند.
     
    گفتنی است؛ در حال حاضر در خراسان شمالی ۳ هزار فرزند یتیم و ۳۲۰۰ فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *