×
×

داوری ۲ ماهه طرح‌های تحقیقاتی در صندوق حمایت از پژوهشگران‌ و فناوران

  • کد نوشته: 37397
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • مدیر ارزیابی طرح صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور زمان داوری و تعیین تکلیف طرح‌های ارسالی به این صندوق را ۲ ماه ذکر کرد. به گزارش ایسنا، دکتر مالک نادری در نشست خبری امروز صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، اظهار کرد: کارگروه‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با توجه به برنامه‌های […]

    داوری ۲ ماهه طرح‌های تحقیقاتی در صندوق حمایت از پژوهشگران‌ و فناوران
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر ارزیابی طرح صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور زمان داوری و تعیین تکلیف طرح‌های ارسالی به این صندوق را ۲ ماه ذکر کرد.

    به گزارش ایسنا، دکتر مالک نادری در نشست خبری امروز صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، اظهار کرد: کارگروه‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با توجه به برنامه‌های این صندوق تغییر یافته است.

    وی ادامه داد: بر اساس این تغییرات، کارگروه‌های این صندوق در ۵ حوزه “علوم مهندسی”، “کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست”، “علوم انسانی و هنر”، “علوم پزشکی و سلامت” و “علوم پایه” تعریف شده است.

    نادری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشگاه‌ها در فرآیند راحت‌تری طرح‌های خود را به صندوق ارسال می‌کنند و طرح‌ها بسته به حوزه علمی، در کارگروه‌های پنجگانه صندوق، مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

    مدیر ارزیابی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، فرآیند داوری و ارزیابی طرح‌های تحقیقاتی را دارای پیچیدگی دانست و یادآور شد: زمان داوری و تعیین تکلیف طرح‌ها حداکثر دو ماه است که به محققان پاسخ داده می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *