×
×

تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی خراسان شمالی کفاف ایجاد شغل را نمی دهد

  • کد نوشته: 37418
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی این استان کفاف ایجاد شغل را نمی دهد. احسان ناوی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به عنوان مثال اگر یک مددجوی بهزیستی قصد راه اندازی یک مغازه را داشته باشد […]

    تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی خراسان شمالی کفاف ایجاد شغل را نمی دهد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی این استان کفاف ایجاد شغل را نمی دهد.

    احسان ناوی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به عنوان مثال اگر یک مددجوی بهزیستی قصد راه اندازی یک مغازه را داشته باشد با اعطای ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات امکان انجام این کار وجود ندارد.

    وی افزود: از سوی دیگر عدم تنوع شغلی یکی از مشکلاتی است که در بحث اشتغال میان مددجویان این استان وجود دارد.

    ناوی پور ادامه داد: شغل هایی همچون دامداری یکی از مشاغلی است که بیشتر مددجویان به سوی آن پیش رفته اند.

    وی تصریح کرد: علاوه بر آن، عدم پرداخت به روز تسهیلات از سوی بانک ها یکی دیگر از مشکلات پیش پای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی است.

    این مقام مسئول تصریح کرد: تورم و بالارفتن قیمت ها با توجه به عدم پرداخت به روز تسهیلات سبب شده تا آن ها با مشکل مواجه شوند.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۸۶ پرونده اشتغالزایی مددجویان در صف انتظار دریافت تسهیلات در بانک ها قرار دارد.

    رئیس اداره اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی این استان جذب شد.

    وی افزود: طی مدت مذکور یک هزار و ۳۵۰ پرونده با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ به بانک ها معرفی شد که به یک هزار و ۹۴ پرونده تسهیلات پرداخت شده است.

    به گفته ناوی پور این تسهیلات برای یک هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

    وی با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نیز بیان کرد: در سال گذشته به ۱۴۰ پرونده ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *