×
×

سیل بیش از ۶۶ میلیارد تومان به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان شمالی خسارت وارد کرد

  • کد نوشته: 37430
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از خسارت بیش از ۶۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب روستاها و شهرهای این استان طی چند روز اخیر خبر داد. رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی ۳۷ نقطه در شهرستان های بجنورد، شیروان، […]

    سیل بیش از ۶۶ میلیارد تومان به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان شمالی خسارت وارد کرد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از خسارت بیش از ۶۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب روستاها و شهرهای این استان طی چند روز اخیر خبر داد.

    رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی ۳۷ نقطه در شهرستان های بجنورد، شیروان، رازوجرگلان،مانه و سملقان و گرمه خسارت وارد کرد.

    وی با اشاره به خدمات شبانه روزی شرکت آبفای استان به مشترکین افزود: تیم عملیاتی و واکنش سریع تمامی شهرستان های  استان در ایام صدور هشدار هواشناسی در آمادگی کامل بودند و در زمان وقوع سیل تمام تلاش خود را برای تامین آب هم استانی ها صرف کردند و همچنین جهت خدمت رسانی به رفع آبگرفتگی معابر و منازل منطقه جوادیه و روستای محمدعلی پهلوان از توان و ظرفیت سایر شهرستان های استان نیز استفاده شد.

    نعیمی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در آبرسانی ناشی از سیلاب و لزوم تامین اعتبار جهت رفع آن، گفت: با توجه به ضرورت تامین آب شرب در بعضی از مناطق سیل زده، تاسیسات خسارت دیده به صورت موقت تعمیر شد که رفع مشکلات به وجود آمده و جبران خسارات نیازمند تامین اعتبار است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *