×
×

خراسان شمالی برای حضور در نمایشگاه اکسپو مهیا می شود

  • کد نوشته: 37434
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از حضور استان و  ارائه توانمندی ها و ظرفیت های استانی در نمایشگاه بین المللی اکسپو در تهران خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی با بیان اینکه این نمایشگاه از هفدهم اردیبهشت ماه به مدت ۴ […]

    خراسان شمالی برای حضور در نمایشگاه اکسپو مهیا می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از حضور استان و  ارائه توانمندی ها و ظرفیت های استانی در نمایشگاه بین المللی اکسپو در تهران خبر داد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی با بیان اینکه این نمایشگاه از هفدهم اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز در تهران برگزار خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه هریک از استان ها به ویژه خراسان شمالی نیز غرفه ای برای عرضه محصولات خود در حوزه های دانش بنیان، زنجیره ارزش های راهبردی، صنعت، نیازهای فناورانه شرکت های بزرگ، صنایع دستی و گردشگری، تولیدات استراتژیک خواهد داشت .

    وی با اشاره به حضور هیات تجاری از ۶۰ کشور خارجی در این نمایشگاه ادامه داد: استان ها در این نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های خود را با هدف بازاریابی محصولات تولیدی و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی به نمایش می گذارند.

    گفتنی است نمایشگاه بین المللی اکسپو(expo)هر پنج سال یکبار در کشوری متفاوت و با هدف نمایش دستاوردهای اجتماعی، علمی، اقتصادی، فرهنگی با دورنمای توسعه کشورها برگزار می شود .

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *