×
×

سینما سیار «غریب» را به شهر راز می برد

  • کد نوشته: 37442
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان از اکران فیلم غریب، به کارگردانی محمدحسین لطیفی، توسط سینما سیار در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهر راز خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، میثم آذری افزود: فیلم سینمایی «غریب» به تهیه‌کنندگی […]

    سینما سیار «غریب» را به شهر راز می برد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان از اکران فیلم غریب، به کارگردانی محمدحسین لطیفی، توسط سینما سیار در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهر راز خبر داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، میثم آذری افزود: فیلم سینمایی «غریب» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی و هنرمندی بابک حمیدیان، پردیس پورعابدینی و مهران احمدی و تهیه شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

    وی با بیان اینکه «غریب» روایتی داستانی از بخشی از زندگی «شهید بروجردی» در ابتدای فرماندهی او در کردستان است، اظهار کرد: در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «غریب شمایلی است از وقایع کردستان در سال‌های ۵۸ و ۵۹؛ که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شد، فیلم غریب برشی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را در منطقه غرب به تصویر می‌کشد.

    آذری تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی و یا به کافی نت اسدی در شهر راز مراجعه کنند و یا برای هماهنگی های بیشتر با شماره های ۰۹۹۲۴۹۳۴۶۷۵ و ۳۲۶۲۴۷۸۲ تماس حاصل نمایند. 

    وی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی غریب سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در سه سانس ۱۶، ۱۹ و ۲۲ در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی شهر راز برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *