×
×

برگزاری ۶ کارگاه آموزشی برای تنوع‌بخشی به نظام تامین مالی نوآوری

  • کد نوشته: 37458
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • در نخستین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری(فینوتکس) ۶ کارگاه آموزشی با هدف توسعه نظام تامین مالی نوآوری در کشور برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با برگزاری نخستین دوره فینوتکس سعی دارد فضایی امن و تسهیل‌گر برای تمامی فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری همچون «سرمایه‌گذاران»، «سرمایه‌پذیران» […]

    برگزاری ۶ کارگاه آموزشی برای تنوع‌بخشی به نظام تامین مالی نوآوری
  • تبلیغ هدفمند

    در نخستین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری(فینوتکس) ۶ کارگاه آموزشی با هدف توسعه نظام تامین مالی نوآوری در کشور برگزار خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با برگزاری نخستین دوره فینوتکس سعی دارد فضایی امن و تسهیل‌گر برای تمامی فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری همچون «سرمایه‌گذاران»، «سرمایه‌پذیران» و دیگر بازیگران این زیست‌بوم فراهم آورد تا بتوانند برای توسعه کسب‌وکار خود بهترین مسیر و راهکار را دنبال کنند.

    در واقع برگزاری رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری(فینوتکس) نقطه شروع هم‌افزایی و برقراری تعاملات میان مجموعه‌های اثرگذار در زمینه تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خواهد بود. این رویداد محفلی برای جمع شدن بازیگران این حوزه زیر یک سقف با هدف توسعه و تعالی کشور، توسعه زیست بوم دانش بنیان و اقتصاد دانش‌بنیان و در نهایت شکوفایی اقتصاد کشور است.

    بر همین اساس برنامه‌های جانبی متعددی در این رویداد برای مشارکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که برگزاری ۶ کارگاه آموزشی با حضور اساتید و افراد باتجربه در زمینه تامین مالی نوآوری یکی از آنها است. ۶ کارگاه با عناوینی چون «روش‌های تامین مالی نوآوری و سرمایه‌گذاری»، «تحول دیجیتال در صنعت مالی»، «ظرفیت بازار سرمایه برای شرکت های دانش بنیان»، «فرایند صادرات محصولات و خدمات فناورانه/ دانش بنیان»، «حمایت‌های مالی پارک‌های علم و فناوری از شرکت‌های فناور و نوآور» و «معرفی روش‌های ارزش‌گذاری و اعتبارسنجی در شرکت‌های دانش بنیان و فناور» که میزبان علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود.

    این رویداد همزمان با اینوتکس روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به این آدرس مراجعه کنند.

    به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *