×
×

 ضرورت پیگیری استقرار ادارات و توسعه زیر ساخت ها در شهرستان بام و صفی آباد

  • کد نوشته: 37464
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت پیگیری استقرار ادارات و توسعه زیر ساخت ها در شهرستان بام و صفی آباد تاکید کرد. محمدرضا حسین نژاد در مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان بام و صفی آباد اظهار کرد: اولین رسالت فرماندار این شهرستان باید ایجاد تحول در بخش های مختلف باشد تا بدین طریق شاهد […]

     ضرورت پیگیری استقرار ادارات و توسعه زیر ساخت ها در شهرستان بام و صفی آباد
  • تبلیغ هدفمند
     ضرورت پیگیری استقرار ادارات و توسعه زیر ساخت ها در شهرستان بام و صفی آباد

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت پیگیری استقرار ادارات و توسعه زیر ساخت ها در شهرستان بام و صفی آباد تاکید کرد.

    محمدرضا حسین نژاد در مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان بام و صفی آباد اظهار کرد: اولین رسالت فرماندار این شهرستان باید ایجاد تحول در بخش های مختلف باشد تا بدین طریق شاهد عمران، آبادانی و توسعه باشیم .
    وی به دیدار نوروزی استانداران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحول از نکات کلیدی مطرح شده در این دیدار بود بدین معنا که از حالت عادی کار کردن خارج شویم لذا از فرماندار جدید درخواست ایجاد تحول را داریم .
    حسین نژاد با بیان اینکه زیر ساخت های این شهرستان باید موجبات رشد و توسعه منطقه را فراهم آورد، افزود: در راستای وظایف محوله قانون برای فرماندار با همدلی مسئولان، پیگیری های لازم برای توسعه زیر ساخت های این شهرستان فراهم شود.
    وی با اشاره به اینکه اهمیت ساختار فرمانداری از موضوعات بسیار مهم تلقی می شود، خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات و تقسیم بندی ها مسیر رشد و توسعه را شتاب خواهد داد.
     حسین نژاد اظهار کرد: شهرستان شدن بام و صفی آباد موجب می شود تا پیگیری های مداومی برای عمران و آبادانی و سهم اعتبارات جداگانه برای آن رخ دهد.
    وی بر  شناخت استعداد منطقه به ویژه در بخش زمین ، استفاده بهینه از آب و ارتقای کشاورزی به کمک مردم تاکید کرد . 
     استاندار خراسان شمالی گفت: با کمک سازمان امور استخدامی کشور چارت سازمانی سایر ادارات نیز جهت استقرار مورد پیگیری  انجام خواهیم داد.
    استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر با بیان اینکه انتقال آب های شمال به داخل استان نیازمند اخذ ماده ۲۳ است، گفت:  این امر با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می شود.
    حسین پور نماینده شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد نیز تدابیر دولت انقلابی را مایه اتفاقات خوب دانست و از تاسیس این شهرستان و انتصاب فرمانداری با سوابق فعالیت در وزارت خارجه و کنسولگری های ایران در کشور های مختلف و از اهالی همین شهرستان، قدردانی کرد و توجه به زیرساخت های این شهرستان به ویژه راه های مواصلاتی را خواستار شد تا موجب مهاجرت معکوس مردم شود.
    وی ۵ هزار هکتار باغات بادام و ۴ هزار هکتار باغات پسته را از ظرفیت های ارزشمند این شهرستان عنوان کرد و خواستار راه اندازی شهرک صنعتی شد تا رشد صنعتی این شهرستان نیز رقم بخورد . 
    حسین پور،  فاصله زیاد این شهرستان از شهرستان های مجاور را مورد توجه قرار داد و خواستار تسریع در استقرار ادارات به عنوان یک ضرورت شد.
    ابراهیم محمدی نخستین فرماندار شهرستان بام و صفی آباد نیز از همه مسئولین و تشکل های مردمی و مردم برای پیشبرد امور و اعتلای ارزشها و رشد و توسعه شهرستان استمداد کرد و از تلاش شبانه روزی استاندار خراسان شمالی در تاسیس این شهرستان قدر دانی کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *