×
×

راه اندازی ۱۹ دستگاه دیالیز جدید در مراکز درمانی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37477
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۹ دستگاه دیالیز به استان اختصاص یافت که برای بهبود ارائه خدمات به بیماران کلیوی و دیالیزی استان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دکتر جواد شاهین‌فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این تجهیزات تخصصی برای راه‌اندازی و توسعه مراکز دیالیز استان مورد بهره‌برداری […]

    راه اندازی ۱۹ دستگاه دیالیز جدید در مراکز درمانی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۹ دستگاه دیالیز به استان اختصاص یافت که برای بهبود ارائه خدمات به بیماران کلیوی و دیالیزی استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    دکتر جواد شاهین‌فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این تجهیزات تخصصی برای راه‌اندازی و توسعه مراکز دیالیز استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، عنوان کرد: ۶ دستگاه دیالیز برای اجرای طرح توسعه و راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان‌های شیروان اختصاص یافت و امروز مرکز دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان راه‌اندازی شد.

    وی با بیان اینکه با این اقدام بزرگ، خدمات دیالیز به بیماران کلیوی سرپایی نیز ارائه می‌شود، اضافه کرد: از دستگاه‌های اختصاص یافته به شیروان، ۳ دستگاه دیالیز نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به منظور اجرای طرح توسعه و ارتقاء خدمات مطلوب به بیماران کلیوی اختصاص یافت که در دست اقدام است.

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این اقدام رفاه حال بیماران و افزایش خدمات مناسب را همراه خواهد داشت.

    وی ادامه داد: ۴ دستگاه برای راه اندازی مرکز دیالیز در راز و جرگلان، ۴ دستگاه جهت راه اندازی مرکز دیالیز فاروج، ۲ دستگاه برای توسعه و به‌روزرسانی مرکز دیالیز جاجرم و سایر دستگاه‌ها برای توسعه و یا جایگزینی دستگاه‌های مستهلک به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد اختصاص خواهد یافت.

    شاهین فر با یادآوری اینکه اکنون ۲۷۹ بیمار دیالیزی نیازمند در استان ثبت شده‌اند، بیان کرد: تمام خدمات دیالیز ارائه شده به این بیماران در مراکز دیالیز استان (دولتی و خصوصی) رایگان انجام می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *