×
×

نویسنده «رازی» مقام سوم نهمین جشنواره حرکت را کسب کرد

  • کد نوشته: 37497
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان گفت: نویسنده، محقق و شاعر رازی مقام سوم نهمین جشنواره سراسری حرکت ویژه دانشگاه های پیام نور کشور را به خود اختصاص داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، میثم آذری اظهار کرد: علی […]

    نویسنده «رازی» مقام سوم نهمین جشنواره حرکت را کسب کرد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان گفت: نویسنده، محقق و شاعر رازی مقام سوم نهمین جشنواره سراسری حرکت ویژه دانشگاه های پیام نور کشور را به خود اختصاص داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، میثم آذری اظهار کرد: علی آوند نویسنده راز و جرگلانی توانست با کتاب «آیش» مجموعه شعر به زبان رازی در نهمین جشنواره سراسری حرکت صاحب مقام شود.

    وی افزود: هیات داوران از میان آثار پذیرفته شده ۳۰ اثر را به عنوان برترین‌ها معرفی و در آیین اختتامیه به صورت مجازی از برگزیدگان تجلیل شد که علی آوند با کتاب «آیش» مقام سوم این جشنواره را از آن خود کرد.

    این جشنواره در ۱۰ محور شامل انجمن علمی برتر، مسابقات علمی، بخش ویژه، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، فعالیت خلاقانه، کتاب، اختراع، نشریه علمی و انجمن پویا ۱۳ اردیبهشت ماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

    گفتنی است؛ تاکنون با حمایت های فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان ۵ کتاب از علی آوند نویسنده راز و جرگلانی در حوزه فرهنگ بومی به چاپ رسیده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *