×
×

افزایش ناچیز تولید لوله در لوله گستر اسفراین به علت محدودیت مصرف انرژی در صنایع

  • کد نوشته: 37505
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از پیش بینی افزایش ناچیز میزان تولید لوله در این واحد تولیدی به علت پیش بینی قطعی گاز و برق و محدودیت مصرف انرژی صنایع در سال جاری خبر داد. مازیار زند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی لوله های […]

    افزایش ناچیز تولید لوله در لوله گستر اسفراین به علت محدودیت مصرف انرژی در صنایع
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از پیش بینی افزایش ناچیز میزان تولید لوله در این واحد تولیدی به علت پیش بینی قطعی گاز و برق و محدودیت مصرف انرژی صنایع در سال جاری خبر داد.

    مازیار زند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی لوله های مورد نیاز صنعت نفت تولید می شود، اظهار کرد: پیش بینی می شود میزان تولید لوله در این واحد تولیدی به ۳۵ هزار تن برسد.

    وی گفت: میزان تولید لوله در این شرکت در سال گذشته ۳۰ هزار تن بوده است.

    زند تصریح کرد: قطع گاز و برق یکی از معضلات واحدهای تولیدی است که سبب می شود تا به میزان تولید واقعی نرسند.

    وی با اینکه یکی از مهمترین اقداماتی که در سال جاری قرار است در این واحد تولیدی انجام شود، نوسازی و به روز کردن خطوط و ماشین آلات است، افزود: نوسازی برخی از ماشین آلات، هنگام قطعی گاز انجام می شود.

    این مسئول بیان کرد: اما یک برنامه به روز کردن ماشین آلات نیز وجود دارد که نیازمد هزینه کرد بودجه زیاد است که برای آن نیازمند همکاری تمامی سهامداران هستیم.

    وی تصریح کرد: همچنین به دنبال آن هستیم تا خطوطی نیز به خطوط موجود در این واحد تولیدی اضافه کنیم که در حال حاضر مطالعات امکان سنجی آن در حال انجام است و بعد از پایان مطالعات باید منتظر بمانیم تا بودجه مورد نیاز آن جذب شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *