×
×

دانشگاه بجنورد پیگیر جانمایی ساخت بیمارستان زنان/ علوم پزشکی به دنبال ساختمان قدیمی شهرداری

  • کد نوشته: 37513
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی موضوع اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی زنان و کودکان در بجنورد همچنان روی میز شورای اسلامی شهر است تا به نتیجه برسد. به گزارش ایسنا، یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد عصر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور ۸ نفر از اعضای آن و شهردار بجنورد برگزار شد. […]

    دانشگاه بجنورد پیگیر جانمایی ساخت بیمارستان زنان/ علوم پزشکی به دنبال ساختمان قدیمی شهرداری
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی موضوع اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی زنان و کودکان در بجنورد همچنان روی میز شورای اسلامی شهر است تا به نتیجه برسد.

    به گزارش ایسنا، یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد عصر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور ۸ نفر از اعضای آن و شهردار بجنورد برگزار شد.

    مهمترین موضوع این جلسه که در ابتدای آن نیز با نطق پیش از دستور اعظم السادات افشین فر و احمدرضا یزدانی به آن اشاره شد، موضوع زمین بیمارستان فوق تخصصی زنان و کودکان در بجنورد بود.

    این ۲ عضو شورای اسلامی شهر با توجه به اینکه زمین های مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی استان، شرایط و قابلیت واگذاری ندارد، خواستار آن شدند تا پیگیری برای سایر مکان ها در صورت امکان انجام شود.

    این ۲ عضو همچنین خواستار آن شدند که شورای شهر از این موضوع به سادگی عبور نکند.

    احمدرضا یزدانی عضو شورای شهر در اظهاراتش بیان کرد: نباید این موضوع را ۲ پهلو مطرح کنیم. دانشگاه علوم پزشکی پس از آنکه با تخصیص زمین شهربازی مخالفت شد اکنون دست روی زمین های دیگری گذاشته است.

    وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اکنون در دومین درخواست خود اعلام کرده است که به دنبال ساختمان شهرداری منطقه یک که ساختمان بلدیه سابق است و همچنین بیمارستان امام رضا (ع) می باشد.

    وی تاکید کرد: با توجه به اینکه امکان اختصاص این مکان ها نیست، باید شورا تکلیف این موضوع را مشخص کند و اگر کمکی می تواند انجام دهد، آن را پیگیری کند. در غیر این صورت اعلام کند که کاری از دستش ساخته نیست.

    علی اربابی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه در پاسخ به موضوع مکان بیمارستان اعلام کرد: مکان پیشنهادی نخست توسط علوم پزشکی که در شهربازی بجنورد است به دلایل قانونی، شرعی و فنی قابل واگذاری نیست و در این خصوص با واقفان محل نیز گفت و گو کرده ایم.

     وی تصریح کرد: علی رغم اینکه در حال حاضر زمینی با مشخصات اعلام شده در اختیار شهرداری و شورای بجنورد نیست؛ اما به دلیل رسالتی که داریم پیگیر این موضوع هستیم.

    اربابی با بیان اینکه در حال بهره مندی از نظرات تخصصی هیأت علمی و متخصصان دانشگاه بجنورد هستیم، ادامه داد: دانشگاه بجنورد در حال بررسی دقیق و کمک به مکان‌یابی و جانمایی های جدید برای بیمارستان فوق تخصصی زنان و کودکان است تا بتوانیم در صورتی که پیشنهاد مناسبی وجود داشته باشد، برای انجام آن ورود کنیم.

    به گزارش ایسنا، پس از این موضوع، اعضای شورا به بررسی نامه های رسیده و توافقات پرداختند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *