×
×

ضرورت کوتاه شدن دست دلالان از فرش خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37529
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی وزیر کشور بر ضرورت کوتاه کردن دست دلالان از فرش خراسان شمالی تاکید کرد. احمد وحیدی امروز با حضور در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه های بین الملی تهران و بازدید از بخش های مختلف غرفه استان خراسان شمالی با اشاره به زنجیره فرش استان گفت: باید این […]

    ضرورت کوتاه شدن دست دلالان از فرش خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی وزیر کشور بر ضرورت کوتاه کردن دست دلالان از فرش خراسان شمالی تاکید کرد.

    احمد وحیدی امروز با حضور در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه های بین الملی تهران و بازدید از بخش های مختلف غرفه استان خراسان شمالی با اشاره به زنجیره فرش استان گفت: باید این زنجیره از لحظه طراحی فرش تا زمان فروش محصول برنامه ریزی شود و بازار صادرات این محصول شناسایی و بدون واسطه به خریدار فروخته شود و تلاش شود تا بیشترین سود را تولید کننده داشته باشد و دست دلالان کوتاه شود.

    وی افزود: خراسان شمالی ظرفیت های بسیاری دارد که باید شکوفاتر شود و شاهد رشد اشتغال و درآمدهای سرانه مردم، افزایش تولید ناخالص داخلی در استان باشیم و همچنین هدف گذاری برای توسعه در آینده نیز صورت بگیرد.

    وحیدی با تاکید بر اهمیت زنجیره ارزش برای همه تولیدات ادامه داد: طراحی و بسته بندی تولیدات بسیار اهمیت دارد چرا که باید بر اساس استانداردها و سلایق کشورهای هدف انجام پذیرد.

    پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت ۴ روز با حضور ۱۲۰۰ مهمان خارجی از ۶۰ کشور و ۱۲ گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *