×
×

نگرانی مردم در مناطق حاشیه ای شهر جاجرم به پایان رسید

  • کد نوشته: 37531
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: نگرانی مردم در مناطق حاشیه ای این شهر به پایان رسید. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی سرهنگ مهدی خانی اظهار کرد: وجود مخلان نظم و امنیت، سارقان و مجرمان و جولان آن‌ها در مناطق حاشیه شهرستان جاجرم سبب ایجاد ناراحتی و […]

    نگرانی مردم در مناطق حاشیه ای شهر جاجرم به پایان رسید
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: نگرانی مردم در مناطق حاشیه ای این شهر به پایان رسید.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی سرهنگ مهدی خانی اظهار کرد: وجود مخلان نظم و امنیت، سارقان و مجرمان و جولان آن‌ها در مناطق حاشیه شهرستان جاجرم سبب ایجاد ناراحتی و نگرانی مردم شده بود که با سرعت عمل و اقتدار پلیس این نگرانی در کمترین زمان ممکن به پایان رسید. 

    وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق حاشیه ای و آلوده اطراف شهر جاجرم با هدف رضایتمندی مردم و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان به مرحله اجرا گذاشته شد.

    سرهنگ خانی با اشاره به اینکه این طرح به مدت ۲۴ ساعت به طول انجامید، افزود: در طول اجرای این طرح ۷ نفر سارق فراری دستگیر و ۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

    وی با بیان اینکه در همین رابطه یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم کشف شد، تصریح کرد: کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، توقیف ۲ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک، کشف مقدار زیادی اموال مسروقه و مواد مخدر نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود.

    خرسندی شهروندان شیروانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان خیابانی 

    فرمانده نیروی انتظامی شیروان نیز در ادامه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مزاحمان خیابانی و پاکسازی اطراف مدارس در شیروان توسط پلیس، موجب خرسندی و ایجاد رضایتمندی شهروندان شیروانی شد. 

    سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام شکایت های متعددی مبنی بر ایجاد مزاحمت های مستمر در سطح شهر توسط افراد معلوم الحال که باعث نگرانی و ناراحتی تعداد زیادی از شهروندان شده بود، بلافاصله پلیس اقدامات خود را به سرعت در این رابطه شروع کرد.

    وی با اشاره به اینکه در همین رابطه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس با تمام توان کلید خورد، افزود: در اجرای این طرح یک دستگاه خودروی سواری و ۸ دستگاه موتورسیکلت که برای شهروندان خصوصا دانش آموزان ایجاد مزاحمت می کردند توقیف و راکبان آن ها به مرجع قضائی معرفی شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه اجرای این طرح ۴ نفر متهم دستگیر و مقداری مواد مخدر نیز کشف شد، تصریح کرد: پلیس با کسانی که برای امنیت و آرامش و آسایش شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند به هیچ وجه مماشات نمی کند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *