×
×

نیاز راه های اصلی خراسان شمالی به ۱۵۰ میلیارد تومان برای نگهداری

  • کد نوشته: 37533
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از نیاز راه های اصلی و شریانی این استان به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های نگهداری راه خبر داد. حامد معروف در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش های این اداره کل […]

    نیاز راه های اصلی خراسان شمالی به ۱۵۰ میلیارد تومان برای نگهداری
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از نیاز راه های اصلی و شریانی این استان به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های نگهداری راه خبر داد.

    حامد معروف در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش های این اداره کل برای اجرای پروژه های نگهداری راه، کمبود اعتبار است.

    وی تاکید کرد: در واقع با اجرای پروژه های نگهداری راه می توان طول عمر راه های ساخته شده را افزایش داد که متاسفانه همیشه با کمبود اعتبار مواجه هسیتم.

    معروف گفت: اعتبار پیش بینی شده مورد نیاز برای اجرای پروژه های نگهداری راه ها ۱۵۰ میلیارد تومان است که پیش بینی می شود فقط ۳۰ درصد از این اعتبار اختصاص یابد.

    وی افزود: اولویت اجرای پروژه نگهداری راه های اصلی و شریانی در استان طی امسال، بجنورد به جنگل گلستان، بجنورد به فاروج و بجنورد به اسفراین است.

    این مقام مسئول ادامه داد: پروژه های نگهداری راه شامل اجرای طرح های روکش آسفالت، آسفالت حفاظتی، درزگیری و … است.

    وی بیان کرد: طی سال گذشته نیز در سطح ۱۲۰ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی استان، عملیات نگهداری راه انجام شد که اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ۵۹ میلیارد تومان بوده است.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، طول راه های اصلی و شریانی استان را حدود ۴۳۰ کیلومتر اعلام کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *