×
×

۴۰۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی رسید

  • کد نوشته: 37537
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۴۰۰ اثر از ۲۰۰ هنرمند موسیقی استان به دبیرخانه سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» مستقر در شهرستان شیروان رسید. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل،، تقی صادقی به مشارکت خوب هنرمندان استان در سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا اشاره و […]

    ۴۰۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی رسید
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۴۰۰ اثر از ۲۰۰ هنرمند موسیقی استان به دبیرخانه سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» مستقر در شهرستان شیروان رسید.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل،، تقی صادقی به مشارکت خوب هنرمندان استان در سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا اشاره و اظهار کرد: از همه شهرستان‌ها برای حضور در این جشنواره اثر به دبیرخانه اثر رسیده که بیشترین آثار رسیده مربوط به شهرستان شیروان بوده است.

    وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از جشنواره حضور همه اقوام است که موجب رونق بخشی جشنواره و توجه ویژه به خراسان شمالی به‌عنوان گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها است.

    صادقی اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش تک‌نوازی (زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال)، تک‌نوازی همراه با آواز «بخشی گری» (۲۰ سال به بالا) و بخش گروه نوازی با اجرای سازهای محلی و مقامی برگزار می‌شود.

    وی زمان برگزاری اجراهای آثار منتخب را ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه اعلام و خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این رویداد بزرگ موسیقی ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور مسئولان کشوری، استانی و هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *