×
×

جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در بجنورد برگزار می شود

  • کد نوشته: 37547
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت سوارکاری استان خراسان شمالی از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در بجنورد خبر داد. محمدتقی ولیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره نیمه اول خرداد ماه سال جاری در مرکز خراسان شمالی برگزار خواهد شد. وی افزود: بجنورد در خرداد ماه امسال میزبان اسب‌های اصیل ترکمن […]

    جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در بجنورد برگزار می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت سوارکاری استان خراسان شمالی از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در بجنورد خبر داد.

    محمدتقی ولیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره نیمه اول خرداد ماه سال جاری در مرکز خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

    وی افزود: بجنورد در خرداد ماه امسال میزبان اسب‌های اصیل ترکمن از سراسر ایران خواهد بود تا به مکانی برای نمایش این اسب های اصیل تبدیل شود.

    وی تأکید کرد: صنعت اسب یکی از ظرفیت های اصلی خراسان شمالی است که تاکنون مغفول مانده اما خوشبختانه طی سال گذشته تاکنون اتفاقات خوبی در این استان در حال وقوع است.

    به گفته ولیان، نیمه اول خرداد ماه در پارک ملی باباامان بجنورد شاهد رخ نمایی خراسان شمالی در صنعت اسب یا بهتر بگوییم تحقق یک رویا به نام جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن خواهیم بود.

    رئیس هیئت سوارکاری خراسان شمالی هدف از برگزاری این جشنواره ملی را نمایش اسب اصیل ترکمن و شناساندن آن‌ها برای توسعه صنعت ورزش سوارکاری و حضور فعالان این عرصه دانست.

    ولیان تاکید کرد: این جشنواره همچنین در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری استان و ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی بین فعالان این حوزه و علاقه مندان آن برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: پیش از این، شهر گنبد در این عرصه یکه تازی می کرد اما اکنون رقیب جدی به نام خراسان شمالی دارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *