×
×

خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری

  • کد نوشته: 37565
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از میزبانی این استان برای برگزاری همایش ملی گردشگری خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی گردشگری با تاکید بر ضرورت فراهم کردن حداقل زیرساخت ها و اهمیت ویژه حوزه گردشگری اظهار کرد: با توجه به مستعد بودن خراسان […]

    خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از میزبانی این استان برای برگزاری همایش ملی گردشگری خبر داد.

    به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی گردشگری با تاکید بر ضرورت فراهم کردن حداقل زیرساخت ها و اهمیت ویژه حوزه گردشگری اظهار کرد: با توجه به مستعد بودن خراسان شمالی در حوزه گردشگری، برگزاری همایش ملی علاوه بر معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این حوزه، در جذب و ماندگاری گردشگر و افزایش درآمدها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

    وی میزبانی خراسان شمالی برای همایش ملی گردشگری را بهترین فرصت در مسیر توسعه گردشگری عنوان کرد و افزود: برای معرفی پتانسیل های استان در حوزه گردشگری همسو بودن و تعامل تمام دستگاه های اجرایی استان ضرورت دارد.

    حسین نژاد، شناخت وضع موجود و احصاء نیازمندی های حوزه زیرساخت ها در بخش های مختلف را از عوامل مهم در برگزاری همایش ملی گردشگری دانست و ادامه داد: در قالب یک برنامه ریزی مدون، این زیرساخت ها باید آماده شود.

    وی تکیه بر خلاقیت ها را مهم ترین رکن برای برگزاری بهتر این همایش بیان و اظهار کرد: در برخی مواقع باید از روال عادی خارج شده و با تکیه بر خلاقیت ها، بهترین ها را رقم زد.

     استاندار خراسان شمالی، حضور استان در نمایشگاه های مختلف و نمایش توانمندی های صادراتی و کسب رتبه ششم در ماندگاری مسافران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تغییر این رویکرد ها در جهت توسعه گردشگری می تواند توسعه و تحول استان را نیز رقم بزند.

    وی، احصا بایدها و نبایدها برای برگزاری همایش ملی گردشگری را مورد توجه قرار داد و گفت: با احصا این بایدها و نبایدها و عمل به آن ها می توان بیشترین بهره وری در شناخت استان را رقم زد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی نیز در این جلسه، برگزاری همایش ملی گردشگری را موجب توسعه این حوزه دانست و گفت: این همایش می تواند چرخه اقتصاد استان را تحت الشعاع قرار دهد و منجر به توسعه گردشگری شود.

    علی مستوفیان بر ضرورت تعامل بخش خصوصی و دولتی با هدف توسعه گردشگری استان تاکید کرد.

    وی ۴ موضوع مهم در توسعه گردشگری را جاذبه ها، تسهیلات، دسترسی و خدمات اضافی و رفاهی عنوان کرد و گفت: گردشگری می تواند پیشران حوزه خدمات نیز باشد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *