×
×

ارائه خدمات مشاوره رایگان به ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37567
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره رایگان به ۱۰ هزار نفر در این استان طی سال گذشته خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این مجموعه، مجید الهی راد اظهار کرد: همچنین در این مرکز مشاوره در راستای کمک به زوج‌های جوان برای ایجاد آمادگی بیشتر قبل […]

    ارائه خدمات مشاوره رایگان به ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره رایگان به ۱۰ هزار نفر در این استان طی سال گذشته خبر داد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این مجموعه، مجید الهی راد اظهار کرد: همچنین در این مرکز مشاوره در راستای کمک به زوج‌های جوان برای ایجاد آمادگی بیشتر قبل از ازدواج به بیش از ۲ هزار نفر از نوعروسان و نودامادهای تحت حمایت خدمات رایگان مشاوره ارائه شده است.

    وی گفت: بازگشت به تحصیل۱۳۰ دانش آموز، ازدواج مجدد ۲۰۰ نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست و بازگشت به زندگی بیش از ۳۴ نفر از زنان متارکه کرده از دیگر عملکرد های مثبت مرکز مشاوره کمیته امداد استان در سال گذشته است.

    الهی راد افزود: انجام مشاوره تلفنی برای مناطق صعب العبور، آموزش های پیشگیرانه برای مدارس حاشیه شهر، آموزش های پیشگیرانه در محلات و روستا و مناطق حاشیه، آموزش های قبل از ازدواج در روستاها جهت پیشگیری از طلاق، مشاوره شغلی سربازان معاف شده از سربازی جهت ایجاد شغل و آموزش و برنامه ریزی و آماده سازی پشت کنکوری ها از برنامه های این مرکز برای سال ۱۴۰۲ است.

    وی بیان کرد: این مرکز انواع خدمات مشاوره از جمله مشاوره‌های حقوقی، مهارت‌های زندگی، ازدواج، تحصیلی، مذهبی و کودکان را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند.

    این مقام مسئول گفت: این مرکز به صورت رایگان به مددجویان زیرپوشش، خدمات ارائه می کند و دیگر افراد براساس تعرفه تعیین شده می‌توانند خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *