×
×

پیش بینی افزایش ۲۳ درصدی اعزام زائران به عتبات عالیات در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37573
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود طی امسال با رشد حدود ۲۳ درصدی اعزام زائران به عتبات عالیات به جز ایام اربعین مواجه باشیم. محمد قاصری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۵۰۰ نفر از زائران به عتبات عالیات اعزام شدند که پیش […]

    پیش بینی افزایش ۲۳ درصدی اعزام زائران به عتبات عالیات در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود طی امسال با رشد حدود ۲۳ درصدی اعزام زائران به عتبات عالیات به جز ایام اربعین مواجه باشیم.

    محمد قاصری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۵۰۰ نفر از زائران به عتبات عالیات اعزام شدند که پیش بینی می شود به جز ایام اربعین حسینی ۸۰۰۰ نفر طی امسال اعزام شوند.

    وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال گذشته نیز ۲۳ هزار زائر از این استان به عتبات عالیات سفر کردند، افزود: هنوز نمی توان پیش بینی برای اعزام زائران برای عتبات عالیات در سال جاری داشته باشیم.

    قاصری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود ۷۵۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند که اغلب کاروان ها ۵۰ نفره هستند.

    وی با اشاره به اینکه اعزام زائران به عتبات به صورت زمینی و هوایی صورت می گیرد، گفت: اعزام زائران به صورت هوایی از فرودگاه مشهد صورت می گیرد.

    این مقام مسئول تاکید کرد: اعزام های زمینی نیز در قالب کاروان عادی و اقتصادی صورت می گیرد که در اعزام اقتصادی هزینه های سفر کمتر خواهد بود و مدیریت اجرایی این سفرها در این استان و حتی در کشور عراق، عوامل اجرایی هتل از خود خراسان شمالی هستند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *