×
×

شیروان صاحب خانه بوکس شد

  • کد نوشته: 37579
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی امروز پنجشنبه طی آیینی با حضور شماری از مسئولان استان و ورزشکاران شهرستان، خانه بوکس شیروان با مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال که از سال ۸۹ آغاز شده بود، افتتاح و مورد بهره برداری ورزشکاران قرار گرفت. به گزارش ایسنا، این پروژه جزو سالن های سقف […]

    شیروان صاحب خانه بوکس شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی امروز پنجشنبه طی آیینی با حضور شماری از مسئولان استان و ورزشکاران شهرستان، خانه بوکس شیروان با مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال که از سال ۸۹ آغاز شده بود، افتتاح و مورد بهره برداری ورزشکاران قرار گرفت.

    به گزارش ایسنا، این پروژه جزو سالن های سقف کوتاه تشکی بوده که برای انجام ورزش هایی همچون بوکس و ورزش های رسمی، ووشو و بدنسازی ساخته شد. این در حالی است که بوکسورهای شیروانی با استعداد و انگیزه بالایی که دارند تاکنون در سطح کشور، استان و شهرستان به نشان های خوبی دست یافتند و از جمله آن ها می توان به علی بهجتی، محمدعلی مجرب، امین صحرایی، جواد چشمه سیما و… اشاره کرد.

    مهدی شعبانی رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در این خصوص گفت: خانه بوکس یکی از نیازهای ضروری این رشته در شهرستان بود تا ورزشکاران بوکس بتوانند با آرامش کامل و انگیزه بیشتر استعدادهای خود را بروز دهند.

    دولت اسماعیل زاده فرماندار شیروان نیز در این آیین با بیان اینکه هرگونه هزینه در ورزش، سرمایه گذاری برای سلامت جامعه است و نشاط مردم را به دنبال دارد بیان کرد: شیروان همواره یکی از شهرستان های مطرح در کشور و استان بوده است و ورزشکاران بوکس شیروانی در تیم های مختلف از جایگاه مناسب برخوردارند.

    نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به اینکه نقش ورزش در دنیا بر کسی پوشیده نیست، افزود: ورزشکاران منطقه همیشه در مسابقات با اقتدار ظاهر شده‌اند.

    خبرنگار: غلامرضا مینا

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *