×
×

۳۵۰۰ پرونده در صف انتظار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37586
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مسئول اداره فرش اداره کل صمت خراسان شمالی از وجود ۳۵۰۰ پرونده در صف انتظار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی این استان خبر داد. تازیکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به پرونده های ارجاع شده از سوی این اداره کل به بانک […]

    ۳۵۰۰ پرونده در صف انتظار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مسئول اداره فرش اداره کل صمت خراسان شمالی از وجود ۳۵۰۰ پرونده در صف انتظار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی این استان خبر داد.

    تازیکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به پرونده های ارجاع شده از سوی این اداره کل به بانک ها، پرداخت شده است.

    به گفته وی، این میزان تسهیلات برای ۲۵۶ پرونده بوده است.

    تازیکی افزود: از این ۳۸ میلیارد تومان، ۲۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه فرش استان بوده است.

    وی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده در حوزه مشاغل خانگی مربوط به پرونده های قبل از سال ۹۸ بوده است و امسال تسهیلات مورد نظر به پرونده های ارجاع شده به بانک ها در سال ۹۸ پرداخت خواهد شد.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنوز ۳۵۰۰ پرونده در انتظار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد ۲۰۰۰ پرونده مربوط به حوزه فرش است.

    وی تصریح کرد: بیشتر پرونده های تشکیل شده برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در این اداره کل، در حوزه فرش دستبافت و خیاطی است.

    مسئول اداره فرش اداره کل صمت خراسان شمالی بیان کرد: طی سال جاری هنوز هیچ تسهیلاتی در حوزه مشاغل خانگی پرداخت نشده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *