×
×

بیش از ۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی در حال اجرا است

  • کد نوشته: 37592
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان در حال اجرا است. دکتر شاهین‌فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه‌ها با پیشرفت خوبی همراه هستند و با پایان یافتن آن‌ها می‌توان شاهد ارتقای شاخص‌های بهداشت، سلامت و درمان در استان […]

    بیش از ۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی در حال اجرا است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان در حال اجرا است.

    دکتر شاهین‌فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه‌ها با پیشرفت خوبی همراه هستند و با پایان یافتن آن‌ها می‌توان شاهد ارتقای شاخص‌های بهداشت، سلامت و درمان در استان باشیم.

     وی با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی نیز در شرف واگذاری به پیمانکار است تا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود، ادامه داد: علاوه بر اعتبارات پروژه‌های بزرگ درمانی و بیمارستانی، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه بهداشتی دانشگاه پیش‌بینی شده که بخش زیادی از آن نیز تخصیص یافته است.

    شاهین فر، عملیات احداث پروژه فاز یک بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهرستان راز و جرگلان با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی، طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی و تکمیل پروژه ساختمان انبار غذا و دارو با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام دانست و افزود: عملیات احداث پروژه‌های بهداشتی و درمانی محدود به مرکز استان نیست و بسیاری از پروژه‌ها در شهرها و روستاهای کمتر برخوردار در حال احداث است.

    وی بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی استان، با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی همراه است و می‌توان امیدوار بود که بسیاری از پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک مورد استفاده و بهره‌برداری برای جامعه هدف در جای جای استان قرار بگیرد.

    این مقام مسئول به ضرورت تسریع در معرفی زمین برای ساخت ابر پروژه بیمارستان مادر و کودک در مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: باید مسئولان ذی ربط در این خصوص تعلل نکنند و با معرفی زمینی مناسب و در خور شأن، دانشگاه علوم پزشکی را در ساخت این بیمارستان که هدیه‌ای برای مادران و کودکان است، یاری کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *