×
×

اعلام اسامی داوران نهایی سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37598
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی دبیر سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا خراسان شمالی از اعلام اسامی داوران بخش نهایی این جشنواره در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسن تایانلو اظهار کرد: حسین ولی نژاد، جعفر رحمانی، علیرضا اسلامی، مهدی گوهری و جعفر بهرامی […]

    اعلام اسامی داوران نهایی سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی دبیر سومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا خراسان شمالی از اعلام اسامی داوران بخش نهایی این جشنواره در استان خبر داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسن تایانلو اظهار کرد: حسین ولی نژاد، جعفر رحمانی، علیرضا اسلامی، مهدی گوهری و جعفر بهرامی به عنوان داوران بخش نهایی جشنواره موسیقی مقامی انتخاب شدند.

    وی گفت:  این جشنواره در سه بخش تک نوازی (زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰سال)، تک نوازی همراه با آواز «بخشی گری» (۲۰سال به بالا) و بخش گروه نوازی با اجرای سازهای محلی و مقامی برگزار می شود.

    تایانلو زمان برگزاری اجراهای آثار منتخب را ۲۸و ۲۹ اردیبهشت ماه اعلام و خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این رویداد بزرگ موسیقیایی، ۲۹ اردیبهشت ماه جاری با حضور مسئولان کشوری، استانی و هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

    وی افزود: ۴۰۰ اثر از ۲۰۰ هنرمند موسیقی استان به دبیرخانه سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» مستقر در شهرستان شیروان رسیده است.

    این مقام مسئول بیان کرد: از همه شهرستان‌ها برای حضور در این جشنواره اثر به دبیرخانه رسیده که بیشترین آثار رسیده مربوط به شهرستان شیروان بوده است.

    وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از جشنواره، حضور همه اقوام است که موجب رونق بخشی جشنواره و توجه ویژه به خراسان شمالی به‌عنوان گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *