×
×

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان به صنایع خراسان شمالی از محل صندوق ملی محیط زیست

  • کد نوشته: 37608
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره مدیریت زیست محیطی، آب، خاک و پسماند اداره کل محیط زیست خراسان شمالی از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع این استان از محل صندوق ملی محیط زیست خبر داد. احمدرضا کلماتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در واقع صندوق ملی محیط زیست تسهیلاتی را در راستای […]

    پرداخت ۱۷ میلیارد تومان به صنایع خراسان شمالی از محل صندوق ملی محیط زیست
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره مدیریت زیست محیطی، آب، خاک و پسماند اداره کل محیط زیست خراسان شمالی از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع این استان از محل صندوق ملی محیط زیست خبر داد.

    احمدرضا کلماتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در واقع صندوق ملی محیط زیست تسهیلاتی را در راستای رفع آلودگی منابع زیستی ناشی از آلایندگی صنایع به صاحبان صنایع پرداخت می کند.

    وی با اشاره به اینکه این صندوق از سال ۹۳ راه اندازی شده است، گفت: تاکنون سه صنعت در این استان موفق شده اند تا از محل این صندوق تسهیلات دریافت کنند.

    کلماتی افزود: یکی از این صنایع، کارخانه سیمان بجنورد بوده که تسهیلات مورد نظر به طور کامل پرداخت شده و اجرای پروژه نیز به اتمام رسیده است.

    وی ادامه داد: کارخانه قند یکی دیگر از صنایعی بوده که برای احداث تصفیه خانه فاضلاب درخواست تسهیلات از این صندوق داشته که ۷۵ درصد از تسهیلات تاکنون آزاد شده است.

    به گفته این مقام مسئول کارخانه آذین فورج اسفراین نیز برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب درخواست تسهیلات داده بود که تاکنون ۶۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده اما کار تصفیه خانه تا ۹۵ درصد انجام شده است.

    وی با بیان اینکه صنایع دیگری نیز در استان درخواست تسهیلات از سوی این صندوق داده بودند، گفت: حدود ۲۰ مورد درخواست تسهیلات داده بودند که تعدادی از آن ها در مرحله اعتبار سنجی رد شده اند و تعدادی نیز به دلیل بد حساب بودن و یا داشتن چک های برگشتی رد شده اند.

    رئیس اداره مدیریت زیست محیطی، آب، خاک و پسماند اداره کل محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به اینکه یک سری هم در مرحله دریافت تسهیلات قرار دارند، افزود: با توجه به صحبت های بانک توسعه تعاون در مرحله پرداخت تسهیلات قرار دارد.

    وی، بانک های عامل پرداخت این تسهیلات را در خراسان شمالی بانک توسعه تعاون و بانک ملی اعلام کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *