×
×

حضور کاروان خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37616
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مسئول جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی از حضور کاروان خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی در قالب شانزدهمین دوره طرح زیر سایه خورشید و استقبال از خدام رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

    حضور کاروان خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مسئول جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی از حضور کاروان خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی در قالب شانزدهمین دوره طرح زیر سایه خورشید و استقبال از خدام رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اصغر لنگری اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت، جشن های مردمی زیر سایه خورشید با حضور کاروان خادمان حرم رضوی از چهارم تا دهم خردادماه به مدت یک هفته در نقاط مختلف شهری و روستایی استان اجرایی می شود.

    وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از پنج خادم حرم رضوی است، بیان کرد: برنامه جشن های دهه کرامت با حضور خادمان حرم رضوی از شهرستان فاروج آغاز می شود.

    لنگری، حضور این کاروان در مناطقی که پیش از این و در سال‌های گذشته میزبان خادمان حرم نبوده اند را در اولویت اعلام کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا، عیادت از بیماران، دیدار با صنعتگران و تولید کنندگان خرد و کلان و دیدار با خانواده های موفق در تربیت فرزند نخبه علمی، قرآنی، ورزشی و نیز مادران نخبه از جمله برنامه های این کاروان به شمار می رود.

    مسئول جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید در خراسان شمالی، مناطق شهری و روستایی راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، بام و صفی آباد و شیروان و فاروج و بجنورد را میزبان این طرح معرفی کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *