×
×

پرونده سرقت ۱۵ میلیاردی منزل در فاروج بسته شد

  • کد نوشته: 37620
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری ۳ نفر از اعضای یک باند سرقت از منزل با ۱۵ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: اواخر سال گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت از منزل در […]

    پرونده سرقت ۱۵ میلیاردی منزل در فاروج بسته شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری ۳ نفر از اعضای یک باند سرقت از منزل با ۱۵ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.  

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: اواخر سال گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت از منزل در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی صحنه در محل حاضر شدند. 

    وی افزود: با حضور ماموران در محل، فردی به ماموران مراجعه و اظهار داشت بنده به همراه خانواده ام جهت شرکت در مراسم عروسی، منزل را ترک نموده و زمان برگشت مشاهده کردم شیشه پنجره ها و قفل درب ها شکسته و تمام وسایل داخل منزل به هم ریخته شده و حدود ۱۶ کیلوگرم نگین خشک زعفران و ۳ کیلوگرم ریشه زعفران و تمامی اسناد و مدارک خودرو و منزل، حدود ۶۰ گرم طلا، یک دستگاه لپ تاپ و تبلت به سرقت رفته است.

    فرمانده انتظامی شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت و تمامی مظنونین اعلامی از طرف شاکی که ۱۱ نفر بودند به پلیس آگاهی دعوت و اظهارات آنها اخذ گردید.

    سرهنگ پوربه همچنین با اشاره به ظن ماموران به اظهارات ضد و نقیض یکی از شاهدان، بیان کرد: نامبرده بصورت نامحسوس در رصد اطلاعاتی ماموران قرار گرفت و در نهایت با اقدامات اطلاعاتی و فنی محرز شد که وی با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به سرقت از منزل شاکی کرده است.

    این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شدند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *