×
×

ثبت نام ۲۳۸۰ واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37665
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۲ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط در خراسان شمالی ثبت نام کردند. قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شامل خانوارهای دارای ۳ فرزند یا […]

    ثبت نام ۲۳۸۰ واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۲ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط در خراسان شمالی ثبت نام کردند.

    قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شامل خانوارهای دارای ۳ فرزند یا بیشتر می شود که از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند و در استان خراسان شمالی تاکنون ۲ هزار و ۳۸۰ درخواست در ۲۲ شهر استان ثبت شده است.

    وی تصریح کرد: از ۲۳۸۰ درخواست، ۱۴۵۷ درخواست در بجنورد، ۲۲۷ درخواست در شیروان، ۲۸۷ درخواست در اسفراین، ۸۷ درخواست در آشخانه، ۱۱۰ درخواست در جاجرم، ۴۰ درخواست در فاروج، ۲۸ درخواست در گرمه، ۴۸ درخواست در ایور، ۳۶ درخواست در درق، ۱۲ درخواست در صفی آباد و ۱۲ درخواست در شوقان به ثبت رسیده است.

    قاسمی ادامه داد: از تعداد درخواست ها ۱۳ درخواست در راز، ۶ درخواست در غلامان، ۳ درخواست در تیتکانلو، ۲ درخواست در حصار گرمخان، ۳ درخواست در پیش قلعه، ۳ درخواست در یکه صعود، ۲ درخواست در چناران شهر و در شهرهای آوا، زیارت، سنخواست و قاضی هر کدام یک درخواست در سامانه ثبت نام ثبت شده است.

    وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای ۳ فرزند و بیشتر) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این طرح، اقدامی متقاضی محور و مستلزم مراجعه افراد برای تشکیل پرونده بوده و سامانه مورد اشاره همچنان باز است و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آن ثبت‌نام کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *