×
×

بارش ۲۲ میلی متری باران در داشلی قلعه راز و جرگلان

  • کد نوشته: 37667
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از بارش ۲۲ میلی متری باران در منطقه داشلی قلعه راز و جرگلان خبر داد. رحمتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از روز گذشته در این استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی […]

    بارش ۲۲ میلی متری باران در داشلی قلعه راز و جرگلان
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از بارش ۲۲ میلی متری باران در منطقه داشلی قلعه راز و جرگلان خبر داد.

    رحمتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از روز گذشته در این استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در منطقه داشلی قلعه گزارش شده است.

    وی گفت: طی مدت مذکور میزان بارش باران در بجنورد ۷.۴، اسفراین ۰.۸، جاجرم یک، فاروج ۴، آشخانه ۱۵، راز ۱۴، شیروان ۷ و بام و صفی آباد ۰.۷ میلی متر بوده است.

    رحمتی افزود: از بعد از ظهر امروز دوباره بارش باران در سراسر استان آغاز خواهد شد و این سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در استان فعال است.

    به گفته وی بیشتر بارندگی برای فردا در شهرستان مانه و سملقان و راز و جرگلان خواهد بود.

    این مسئول تصریح کرد: سامانه بارشی از بعد از ظهر فردا از استان خارج می شود و از روز پنج شنبه تا جمعه جو استان پایدار خواهد بود.

    وی با اشاره به کاهش دمای هوا از روز گذشته تا فردا بیان کرد: دمای هوا از روز پنج شنبه دوباره افزایش می‌یابد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *