×
×

۳۰۰ رسانه دشمن در حال بمباران اعتقادات جوانان ایران است

  • کد نوشته: 37673
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با بالغ بر ۳۰۰ رسانه در حال بمباران افکار و اعتقادات جوانان ما است. به گزارش ایسنا، سردار اشعری در یادواره ۵۰ شهید منطقه اوغاز شهرستان شیروان اظهار کرد: این مردم ولی نعمت های ما هستند هرچه داریم از شهدا و ایثارگران […]

    ۳۰۰ رسانه دشمن در حال بمباران اعتقادات جوانان ایران است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با بالغ بر ۳۰۰ رسانه در حال بمباران افکار و اعتقادات جوانان ما است.

    به گزارش ایسنا، سردار اشعری در یادواره ۵۰ شهید منطقه اوغاز شهرستان شیروان اظهار کرد: این مردم ولی نعمت های ما هستند هرچه داریم از شهدا و ایثارگران داریم؛ مردم بزرگواری که همراه ولایت فقیه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن از اینها سیلی خورد.

    وی ادامه داد: سه روز بعد از انقلاب ۵۷ دشمن تلاش خود برای به زمین زدن این حرکت را شروع کرد و امروز همچنان نا امیدی و شکست را در بوق و کرنا می کند.

    وی افزود: امروز دشمن یک جنگ ترکیبی را شروع کرده است برای تضعیف دین مردم، برای توهین به قرآن، توهین به شهید و توهین به مسجد. فتنه گران در فتنه اخیر گفتند می خواهیم کاری کنیم که ناموس در این کشور معنایی نداشته باشد. لکن راه به جایی نخواهند برد تا زمانی که در قاعده ولایت فقیه حرکت کنیم.

    سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: شهدا در شرایط سخت جنگ تحمیلی، تحریم و تجاوز به حریم مرزهای کشور، برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند. به برکت خون مطهر شهدا ما امروز شاهد اقتدار، توسعه، عمران و آبادانی و امنیت پایدار در سطح کشور و منطقه هستیم.

    وی بیان کرد: قدردانی از خدمات، اقدامات ارزشمند و مخلصانه شهدا کمترین کاری است که برای این عزیزان می توان انجام داد.

    وی تصریح کرد: همه باید ادامه دهنده راه شهدا که اسوه های صبر و استقامت هستند، باشیم. هدف از برگزاری اینگونه یادواره ها نیز یاد و خاطره شهدا و الگو گرفتن از شیوه و وصیت نامه شهدا بوده و لازم است وصیت نامه و سیره شهدا برای نسل جوان یاد آوری شود.

    خبرنگار: غلامرضا مینا

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *