×
×

بارش برف بهاری در برخی روستاهای خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 37678
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی بارش دومین برف بهاری در خراسان شمالی، برخی مناطق این استان را سفید پوش کرد. به گزارش ایسنا، فعالیت سامانه جدید بارشی از عصر دو روز پیش در خراسان شمالی آغاز شده و با بارش باران و برف در ارتفاعات همراه بوده است. بارش دومین برف بهاری نیز از صبح امروز سه شنبه […]

    بارش برف بهاری در برخی روستاهای خراسان‌شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی بارش دومین برف بهاری در خراسان شمالی، برخی مناطق این استان را سفید پوش کرد.

    به گزارش ایسنا، فعالیت سامانه جدید بارشی از عصر دو روز پیش در خراسان شمالی آغاز شده و با بارش باران و برف در ارتفاعات همراه بوده است.

    بارش دومین برف بهاری نیز از صبح امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ارتفاعات خراسان شمالی از جمله منطقه حفاظت شده «گُلیل» و «شاه جهان» شیروان را سفیدپوش کرده است.

    به گفته کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت این سامانه بارشی تا بعد از ظهر امروز در استان ادامه دار خواهد بود.

    رحمتی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: بیشتر بارندگی های ناشی از این سامانه بارشی، در شهرستان مانه و سملقان و راز و جرگلان خواهد بود.

    وی تصریح کرد: این سامانه بارشی، بعد از ظهر امروز از استان خارج می شود و از روز پنجشنبه تا جمعه نیز جو استان پایدار خواهد بود.

    وی با اشاره به کاهش دمای هوا از روز دوشنبه تا امروز در استان، بیان کرد: دمای هوا از روز پنج شنبه دوباره افزایشی خواهد بود.

    رحمتی با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از روز دوشنبه در این استان اظهار کرد: طی این مدت، بیشترین میزان بارندگی در منطقه داشلی قلعه گزارش شده و میزان بارش باران در بجنورد ۷.۴، اسفراین ۰.۸، جاجرم یک، فاروج ۴، آشخانه ۱۵، راز ۱۴، شیروان ۷ و بام و صفی آباد ۰.۷ میلی متر بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *