×
×

فضاهای مازاد دولتی در اختیار طرح‌های فرهنگی قرار گیرد

  • کد نوشته: 37707
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: اداره ها و سازمان ها فضاهای مازاد خود را به منظور اجرای طرح های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، حجت الاسلام و […]

    فضاهای مازاد دولتی در اختیار طرح‌های فرهنگی قرار گیرد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: اداره ها و سازمان ها فضاهای مازاد خود را به منظور اجرای طرح های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ و عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: کمیته ای در راستای فضاهای مازاد برای طرح های فرهنگی تشکیل شود که فرمانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و شهرداری ها عضو آن باشند.

    وی افزود: در این کمیته تمامی طرح های فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب به طور مکتوب پردازش و در نهایت به ۳ قرارگاه ارسال شود.

    امام جمعه بجنورد بیان کرد: با ایجاد این کمیته، فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی شناسایی و در اختیار تولید کنندگان محصولات فرهنگی قرار گیرد چرا که برخی از این تولیدکنندگان بدلیل نداشتن اعتبار و کمبود درآمد، محلی برای عرضه محصولات خود ندارند.

    وی افزود: راه اندازی فروشگاه ها و یا غرفه های محصولات فرهنگی موجب گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خواهد شد و محصولات اسلامی به راحتی در اختیار و دید مردم قرار خواهد گرفت.

    دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه این جلسه اظهار کرد: باتوجه به اینکه تولیدکنندگان فرهنگی (پوشاک ایرانی اسلامی) استان محصولات خود را در منازل تولید می کنند و به دلیل نبود درآمد به طور مجازی به فروش می رسانند؛ در این راستا نیازمند فروشگاه و یا نمایشگاه هایی در سطح استان هستیم.

    تقی صادقی بیان کرد: دستگاه های اجرایی فضاهایی برای ایجاد این فروشگاه ها و یا نمایشگاه دارند که می توانند آن را برای عرضه محصولات فرهنگی در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

    وی افزود: همچنین برای ساخت مرکز فرهنگی، تجاری، سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده است که نیاز به همکاری شهرداری دارد.

    دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: برای تبادل اطلاعات و ارتباط بین دستگاهی، دستگاه های اجرایی استان فردی را به نمایندگی خود به دبیرخانه این شورا معرفی کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *