×
×

سهمیه ۵۶۶ نفری تامین نیرو در آموزش و پرورش خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37711
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تحقق سهمیه ۵۶۶ نفری متعهدین خدمت برای تامین نیرو در آموزش و پرورش استان خبر داد. ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مطابق شاخص های نیروی انسانی و با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان و همچنین با هدف رقابت […]

    سهمیه ۵۶۶ نفری تامین نیرو در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تحقق سهمیه ۵۶۶ نفری متعهدین خدمت برای تامین نیرو در آموزش و پرورش استان خبر داد.

    ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مطابق شاخص های نیروی انسانی و با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان و همچنین با هدف رقابت عادلانه دانش آموزان در کنکور سراسری ۱۴۰۲، تعداد ۵۶۶ نفر سهمیه جذب دانشجومعلم از طریق آزمون سراسری به استان اختصاص داده شده که باتوجه به شاخص های آماری منابع انسانی در مناطق مختلف به تفکیک دوره تحصیلی، جنسیت و منطقه توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه از این تعداد، ۶۰ نفر برای خدمت در مدارس عشایری و مرزی اختصاص داده شده است، افزود: باتوجه به تفاهم انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۴۴ نفر نیز در سال جاری به شیوه مدرک دوگانه (دو سال اول تحصیل در دانشگاه فرهنگیان) صرفا برای ۵ رشته شیمی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه، پذیرفته می شوند.

    به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، سهمیه متعهدین خدمت خراسان شمالی، پارسال ۳۲۶ نفر بود که با پیگیری های انجام شده، امسال به ۵۶۶ نفر افزایش یافت.

    اکبری همچنین با اشاره به زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، مقرر شد ثبت نام ورودی دوره ابتدایی از یکم خردادماه و دوره متوسطه از یکم تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شود.

    به گفته وی، دانش آموزان میان پایه نیز بعد از قبولی در پایه فعلی، با تایید مدیر مدرسه در پایه بعد ثبت نام خواهند شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *