×
×

بهره برداری از ۳۶ پروژه‌ مخابراتی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان

  • کد نوشته: 37713
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی همزمان با هفته ارتباطات، ۳۶ پروژه مخابراتی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش ایسنا، طی آیین های جداگانه، ۴ پروژه مخابراتی در شهرستان جاجرم، ۳ پروژه در شهرستان گرمه و ۲۹ پروژه در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید. مدیر […]

    بهره برداری از ۳۶ پروژه‌ مخابراتی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی همزمان با هفته ارتباطات، ۳۶ پروژه مخابراتی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    به گزارش ایسنا، طی آیین های جداگانه، ۴ پروژه مخابراتی در شهرستان جاجرم، ۳ پروژه در شهرستان گرمه و ۲۹ پروژه در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

    مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در خصوص پروژه های افتتاح شده مانه و سملقان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: افتتاحیه این پروژه ها در محل مرکز مخابرات روستای قلعه خان برگزار و ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر۲۱۳ میلیارد ریال در مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

    رسول علی اصغرپور افزود: پروژه‌های فوق شامل طرح ارتقاء سرعت اینترنت همراه اول در ۱۲ مرکز روستایی، توسعه سیستم های انتقال در ۶ روستا، افزایش پهنای باند دیتا در ۴ مرکز، توسعه سوئیچ تلفن ثابت و توسعه مراکز کم ظرفیت روستایی، توسعه اینترنت پرسرعت ADSL ،VDSL و همچنین توسعه فیبرنوری سازمان ها و دستگاه های اجرایی در شهرستان بوده است.

    وی همچنین به پروژه های افتتاح شده در شهرستان های گرمه و جاجرم اشاره کرد و گفت: ۴ پروژه در شهرستان جاجرم با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و ۳ پروژه در شهرستان گرمه با اعتباری بالغ بر۳۶ میلیارد ریال، مورد بهره برداری قرار گرفت.

    وی بیان کرد: پروژه‌های فوق شامل ارتقاء تکنولوژی سایت های همراه اول و همچنین توسعه فیبرنوری سازمان ها و دستگاه های اجرایی در شهرستان های گرمه و جاجرم بوده است.

    به گفته مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی، به مناسبت هفته ارتباطات طی سال جاری، ۱۳۷ پروژه مخابراتی در استان خراسان شمالی آماده بهره برداری شد که طی روزهای مختلف در هفته جاری و به صورت برنامه های جداگانه به بهره برداری می رسد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *