×
×

۲۳ حلقه چاه آب در خراسان شمالی وارد مدار می شود

  • کد نوشته: 37735
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از وارد مدار شدن ۲۳ حلقه چاه آب تا پایان سال جاری در این استان خبر داد. رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ۲۳ حلقه چاه مذکور، ۱۱ حلقه تا پایان شش ماه اول سال و ۱۲ حلقه چاه نیز […]

    ۲۳ حلقه چاه آب در خراسان شمالی وارد مدار می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از وارد مدار شدن ۲۳ حلقه چاه آب تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

    رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ۲۳ حلقه چاه مذکور، ۱۱ حلقه تا پایان شش ماه اول سال و ۱۲ حلقه چاه نیز تا پایان شش ماه دوم سال وارد مدار استفاده می شود.

    وی گفت: میزان دبی آبی که این چاه ها خواهند داشت هنوز به طور کامل مشخص نیست.

    نعیمی افزود: در حال حاضر ۳۵۱ حلقه چاه آب در استان وارد مدار استفاده شده اند که میزان دبی آبدهی آن ها ۳۰۰۰ لیتر بر ثانیه است.

    وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی دارای پروژه های تامین و انتقال آب است که با اختصاص به موقع اعتبارات و اجرای آن، می توان تامین آب را در استان مدیریت کرد.

    نعیمی در پاسخ به این سوال که آیا در فصل گرمای امسال با مشکل قطعی آب مواجه خواهیم بود یا خیر؟ بیان کرد: در حال حاضر در شهرهای فاروج و راز برای تامین آب با مشکل مواجه هستیم و اگر استفاده نامتعارف همچون آبدهی باغچه های بزرگ در منازل مشاهده شود، آب آن مشترک قطع خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: اگر در سال جاری شرکت آب منطقه ای برای تامین آب شرب از سدها با این شرکت همکاری داشته باشد، با مشکل زیادی مواجه نخواهیم بود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *