×
×

زندگی ما مسئولان به صورت عملی باید همراه با مردم باشد

  • کد نوشته: 37737
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۸
  • ۰
  • رئیس قوه قضاییه گفت: اگر مردم و جوانان نسبت به کارآمدی ما مسئولان ناامید شوند و از ما کارآمدی نبینند، ممکن است خدای ناکرده به نداهای دشمن گوش فرا دهند. به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز […]

    زندگی ما مسئولان به صورت عملی باید همراه با مردم باشد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس قوه قضاییه گفت: اگر مردم و جوانان نسبت به کارآمدی ما مسئولان ناامید شوند و از ما کارآمدی نبینند، ممکن است خدای ناکرده به نداهای دشمن گوش فرا دهند.

    به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز باید تمام تمرکز و توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و تحقق رشد تولید و مهار تورم معطوف کنیم ودر این راه باید از ظرفیت‌های مردمی به نحو مطلوب بهره بگیریم.

    رئیس قوه قضاییه بیان داشت: لازمه بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی این است که مردم به ما اعتماد داشته باشند و بدانند که ما مسئولان نهایت تلاش را برای رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به کار می‌بندیم.

    محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اگر مردم به کارگزاران نظام اعتماد کنند و توطئه دشمن در جهت مخدوش کردن این اعتماد، ناکام ماند آنگاه است که مردم برای رفع مشکلات، کمک کرده و یا صبر و تحمل پیشه می‌کنند.

    رئیس قوه قضاییه ادامه داد: اگر خدای ناکرده دشمن در توطئه خود توفیق یابد و به اعتماد مردم خدشه وارد شود و یا زندگی ما مسئولان از مردم جدا شود آنگاه است که مردم نه تنها کمک‌کار نخواهند بود بلکه ممکن است حرف دشمن را باور کنند؛ مردم عمل را می‌بینند نه قول را؛ قول خوب است، اما مشروط به آنکه با عمل همراه باشد؛ بنابراین زندگی ما مسئولان به صورت عملی باید همراه با مردم باشد. 

    محسنی اژه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم و جوانان نسبت به کارآمدی ما مسئولان ناامید شوند و از ما کارآمدی نبینند، ممکن است خدای ناکرده به نداهای دشمن گوش فرا دهند. 

    پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، «حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ برابر سال‌های قبل از آن، خرید تضمینی گندم در استان خراسان شمالی صورت گرفت، گفت: در سال گذشته میزان صادرات محصولات استان خراسان شمالی به سایر کشورها بیش از ۲ برابر افزایش یافت. 

    حجت‌الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی طی سخنانی خواستار پیگیری و بررسی لایحه عفاف و حجاب در اسرع وقت از سوی نمایندگان مجلس شد و گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند که اطاله دادرسی در محاکم قضایی کاهش پیدا کند. 

    همچنین در این جلسه آقایان «وحیدی» و «پاک‌مهر» از نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و «محمدزاده» رئیس اداره جهاد کشاورزی این استان، به بیان مسائل و مشکلات مهم و اولویت‌دار خراسان شمالی پرداختند. 

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *