×
×

۲۰۰ قطعه زمین در خراسان شمالی برای اجرای طرح جوانی جمعیت واگذار شد

  • کد نوشته: 37765
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در مرحله اول ۲۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان به متقاضیان واگذار شد. به گزارش ایسنا، قاسم قاسمی در آیین کلنگ زنی ۲۰۰ قطعه زمین به خانواده های بالای سه فرزند در قالب طرح جوانی جمعیت که در شهرک گلستان بجنورد برگزار […]

    ۲۰۰ قطعه زمین در خراسان شمالی برای اجرای طرح جوانی جمعیت واگذار شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در مرحله اول ۲۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان به متقاضیان واگذار شد.

    به گزارش ایسنا، قاسم قاسمی در آیین کلنگ زنی ۲۰۰ قطعه زمین به خانواده های بالای سه فرزند در قالب طرح جوانی جمعیت که در شهرک گلستان بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اولین واگذاری زمین به یک خانواده ۱۰ فرزندی بود که یک قطعه زمین ۲۰۰ متری واگذار شد و کلنگ آن نیز بر زمین زده شد.

    وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۳۸۰ نفر در ۲۲ شهر استان برای دریافت زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده و واجد شرایط هستند.

    قاسمی گفت: از این تعداد، یک هزار و۴۵۷ درخواست در بجنورد، ۲۲۷ درخواست در شیروان، ۲۸۷ درخواست در اسفراین، ۸۷ درخواست در آشخانه، ۱۱۰ درخواست در جاجرم، ۴۰ درخواست در فاروج، ۲۸ درخواست در گرمه، ۴۸ درخواست در ایور، ۳۶ درخواست در درق، ۱۲ درخواست در صفی آباد و ۱۲ درخواست در شوقان ثبت شده است.

    وی اضافه کرد: همچنین ۱۳ درخواست در راز، ۶ درخواست در غلامان، ۳ درخواست در تیتکانلو، ۲ درخواست در حصار و گرمخان، ۳ درخواست در پیش قلعه، ۳ درخواست در یکه صعود، ۲ درخواست در چناران شهر و در شهرهای آوا، زیارت، سنخواست و قاضی هر کدام یک درخواست در سامانه ثبت شده است.

    وی یادآور شد: زمین ها در قالب طرح جوانی جمیعت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و والدین دارای ۳ فرزند یا بیشتر که یک فرزندشان پس از تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، مشمول این طرح هستند.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: البته در برخی از شهرهای جدید استان از جمله چناران شهر، آوا و یکه سعود به علت نداشتن حریم مصوب باید موضوع تامین زمین از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیری شود.

    وی گفت: متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنند تا مراحل قانونی برای واگذاری اقساطی زمین اقدام شود.

    دکتر حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین بر تامین زمین برای خانواده های بالای ۳ فرزند براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: دستگاه های متولی امر مانند راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدماتی مساعدت کنند تا مراحل بعدی آماده سازی و ساخت خانه ها نیز انجام شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *