×
×

ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی تدریس در دانشگاه فرهنگیان/ پیش‌بینی برای نام‌نویسی ۳۰هزار نفر

  • کد نوشته: 37775
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی برای تدریس در دانشگاه فرهنگیان خبر داد. به گزارش ایسنا، سعید غیاثی ندوشن ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: پس از چند روز از آغاز ثبت‌نام شناسه تدریس در دانشگاه فرهنگیان که در راستای ساماندهی اعضای هیئت علمی، مدرسین مدعو و مامورین […]

    ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی تدریس در دانشگاه فرهنگیان/ پیش‌بینی برای نام‌نویسی ۳۰هزار نفر
  • تبلیغ هدفمند

    معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی برای تدریس در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

    به گزارش ایسنا، سعید غیاثی ندوشن ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: پس از چند روز از آغاز ثبت‌نام شناسه تدریس در دانشگاه فرهنگیان که در راستای ساماندهی اعضای هیئت علمی، مدرسین مدعو و مامورین آموزشی دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت، بیش از ۱۲ هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

    وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان زمان ثبت‌نام بیش از ۳۰ هزار نفر متقاضی تدریس در دانشگاه فرهنگیان، ثبت‌نام کنند.

    معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: با توجه با استقبال صورت گرفته، می‌توانیم سبد مناسبی از متقاضیان تدریس در دانشگاه فرهنگیان را در اختیار داشته و بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

    وی در تشریح تقسیم‌بندی شناسه‌ها به سه دسته، گفت: دسته اول اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها هستند که در سایر دانشگاه‌ها، عضو هیئت‌علمی هستند و با توجه به ضریب حق‌التدریسی که در دانشگاه فرهنگیان مصوب شده است، به نظر می‌رسد استقبال خوبی صورت خواهد گرفت.

    غیاثی ادامه داد: دسته دوم، دارندگان مدرک دکترا از دانشگاه‌های معتبر و یا معادل آن سطح ۴ حوزه‌های علمیه هستند و سطح سوم دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که سطح سه حوزه‌های علمیه می‌شود، خواهند بود. لازم به ذکر است بررسی متقاضیان تدریس در دروس معارف اسلامی تابع دستورالعمل های خاص خود و در اختیار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی افزود: با توجه به نیاز دانشگاه به بهره‌مندی از حدود ۷ هزار نفر در هر ترم بصورت حق‌التدریس و مامور آموزشی، ضرورت ساماندهی متقاضیان تدریس در این دانشگاه بیش از پیش احساس می‌شود و این اقدام در راستای طرح کلان ساماندهی اعضای هیئت‌علمی و مدعوین دانشگاه است.

    ثبت نام متقاضیان اخذ شناسه تدریس در دانشگاه فرهنگیان از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا ۶ خردادماه ادامه دارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *