×
×

ساعت کاری ادارات خراسان شمالی طبق روال عادی است

  • کد نوشته: 37783
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ساعت کاری ادارات و مجموعه های دولتی و نیمه دولتی در خراسان شمالی هیچ تغییری نکرده است. عبدالصمد صفرنژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت کاری ادارات خراسان شمالی طبق روال عادی فعلی بوده و تغییری در آن ها ایجاد نشده […]

    ساعت کاری ادارات خراسان شمالی طبق روال عادی است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ساعت کاری ادارات و مجموعه های دولتی و نیمه دولتی در خراسان شمالی هیچ تغییری نکرده است.

    عبدالصمد صفرنژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت کاری ادارات خراسان شمالی طبق روال عادی فعلی بوده و تغییری در آن ها ایجاد نشده است.

    وی در پاسخ به اینکه گفته شده بود ساعت کاری ادارات ممکن است در خردادماه تغییر کند، بیان کرد: تغییر ساعت کاری ادارات نیازمند مجوز و ابلاغ از مجاری مجاز کشوری است و تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

    وی ادامه داد: اگر قرار باشد تغییری در ساعت کاری ادارات و مجموعه های دولتی و نیمه دولتی استان اعمال شود، باید وزارت کشور آن را به ما ابلاغ کند تا اجرا کنیم.

    صفرنژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در همه نقاط نیاز به تغییر ساعت کاری وجود دارد یا خیر، گفت: اکنون در تعدادی از استان های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم. به همین دلیل پیشنهادم این است که وزارت کشور، کاهش ساعت کاری در ایام گرم امسال را به استانداران واگذار کند تا در خصوص آن تصمیم گیری شود و صرفا در استان هایی که نیاز به مدیریت مصرف وجود دارد، اعمال شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *