×
×

افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37793
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در این استان خبر داد. مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری برای خراسان شمالی ۱۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده که نسبت به سال […]

    افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

    مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری برای خراسان شمالی ۱۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده که نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است.

    وی گفت: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و در بانک‌های عامل توسعه تعاون، رفاه، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و قرض الحسنه مهر به متقاضیان پرداخت می‌شود.

    اسلام خواه  افزود: سقف تسهیلات به صورت مستقل ۱۵۰ میلیون تومان و متقاضیان پشتیبان مشاغل خانگی، سقف تسهیلات ۴ میلیارد تومان دریافت می کنند.

    وی بیان کرد: افراد دارای مجوز مشاغل خانگی متقاضی تسهیلات می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی مربوطه از زمان و نحوه دریافت تسهیلات آگاهی یابند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی همچنین از ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی در این استان با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد.

    وی گفت: با اشاره به اینکه میزان تسهیلات مشاغل خانگی در این استان در سال گذشته ۷۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: از این میزان تاکنون ۶۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

    اسلام خواه افزود: میزان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰، رقم ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *