×
×

حضور کاروان خادمان حرم رضوی در خراسان‌شمالی و برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید

  • کد نوشته: 37797
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان‌شمالی، از حضور کاروان خادمان حرم رضوی در استان در قالب شانزدهمین دوره طرح زیر سایه خورشید و استقبال از خدام رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد. اصغر لنگری در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: همزمان با ایام دهه کرامت، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید […]

    حضور کاروان خادمان حرم رضوی در خراسان‌شمالی و برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان‌شمالی، از حضور کاروان خادمان حرم رضوی در استان در قالب شانزدهمین دوره طرح زیر سایه خورشید و استقبال از خدام رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد.

    اصغر لنگری در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: همزمان با ایام دهه کرامت، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور کاروان خادمان حرم رضوی از چهارم تا دهم خردادماه به مدت یک هفته در نقاط مختلف شهری و روستایی استان اجرایی می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این کاروان ۵ نفر از خدام حرم رضوی حضور دارند، بیان کرد: برنامه جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان حرم رضوی از شهرستان فاروج آغاز می‌شود.

    لنگی با بیان اینکه اولویت حضور خدام رضوی در مناطقی که طی سال های گذشته حاضر نشده بودند است، گفت: تکریم خانواده شهدا، عیادت از بیماران، دیدار با صنعتگران و تولید کنندگان خرد و کلان و دیدار با خانواده‌های موفق در تربیت فرزند نخبه علمی، قرآنی، ورزشی و نیز مادران نخبه از جمله برنامه‌های این کاروان به شمار می‌رود.

    مسئول جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید در خراسان‌شمالی، مناطق شهری و روستایی راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، بام و صفی آباد و شیروان و فاروج و بجنورد را میزبان این طرح معرفی کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *