×
×

آغاز توزیع کتب درسی مدارس از یازدهم شهریور ماه در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37801
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: توزیع کتب درسی مدارس برای دانش آموزان استان، از یازدهم شهریور ماه در خراسان شمالی آغاز می شود. ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه کارگروه تخصصی کتابرسان، چگونگی و زمانبندی توزیع کتب درسی در مدارس بررسی و بر […]

    آغاز توزیع کتب درسی مدارس از یازدهم شهریور ماه در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: توزیع کتب درسی مدارس برای دانش آموزان استان، از یازدهم شهریور ماه در خراسان شمالی آغاز می شود.

    ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه کارگروه تخصصی کتابرسان، چگونگی و زمانبندی توزیع کتب درسی در مدارس بررسی و بر توزیع کتب درسی براساس اولویت‌های ثبت نام‌ها تاکید شد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام اینکه کتاب های درسی از یازدهم شهریورماه توزیع خواهد شد، بیان کرد: مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام کرده و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز کنند.

    وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام کنند، افزود: تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.

    اکبری با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان یا اولیای آنان صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد، گفت: کتاب های درسی دانش‌آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *