×
×

معافیت از خدمت ۱۲۸ نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37825
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد است، اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۱۲۸ نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی با همکاری سازمان وظیفه عمومی از خدمت سربازی معاف شدند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط […]

    معافیت از خدمت ۱۲۸ نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد است، اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۱۲۸ نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی با همکاری سازمان وظیفه عمومی از خدمت سربازی معاف شدند.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مجید الهی راد اظهار کرد: معافیت از خدمت سربازی در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود تا زمینه کمک به امرار و معاش خانواده‌های نیازمند فراهم شود.

    وی گفت: دولت برای مشمولین تحت پوشش کمیته امداد، “معافیت از خدمت” و “خدمت سربازی نزدیک به محل سکونت” را با شرایط لازم در نظر گرفته است.

    الهی راد افزود: طی سال گذشته تعداد ۱۲۴ نفر از فرزندان خانواده های مددجوی کمیته امداد استان به نزدیک ترین شهرستان محل سکونت انتقال داده شدند.

    وی ادامه داد: معافیت از خدمت، تمامِ مشمولان تحت پوشش این نهاد را شامل نمی شود و هر فرد مشمولی که شرایط لازم برای استفاده از این فرصت را دارا باشد، از انجام خدمت سربازی معاف شده و برابر قانون، برای وی کارت معافیت کمیته امداد صادر می شود.

    این مقام مسئول گفت: کمیته امداد همچنین در جهت کاهش تعرفه صدور گواهی معافیت برای فرزندان مددجو، برای آنان معرفی نامه صادر می کند تا از تخفیف ۹۰ درصدی بهره مند شوند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *