×
×

عزت و قدرت ما بر پایه ایمان و اطاعت از رهبری است

  • کد نوشته: 37827
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای احیای ارزش ها، عزت و عظمت دینی با تحمل تمام سختی ها و اهدای خون شهدا ثابت کردیم که قدرت ما بر پایه ایمان و اطاعت از رهبری است. به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در فرماندهی سپاه حضرت جواد […]

    عزت و قدرت ما بر پایه ایمان و اطاعت از رهبری است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای احیای ارزش ها، عزت و عظمت دینی با تحمل تمام سختی ها و اهدای خون شهدا ثابت کردیم که قدرت ما بر پایه ایمان و اطاعت از رهبری است.

    به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: رشادت ها و دلاورمردی های ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مبین این است که قدرت های سلطه نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

    وی با اشاره به شرایط کشور قبل از وقوع جنگ تحمیلی بیان کرد: قدرت های سلطه برای رسیدن به منافع خود دست به هر کاری می زدند تا ما را تضعیف کنند.

    استاندار خراسان شمالی افزود: دشمنان با ترور شخصیت های تاثیر گذار نظام و یا تجزیه طلبی و… درصدد آسیب رساندن به این کشور بودند اما ایستادگی مردم ایران پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر به تغییر استراتژی دشمنان شد.

    حسین نژاد، رمز پیروزی کشور در مقابل قدرت های سلطه را احیای ارزش ها دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب بدان معنا است که در کنار این قدرت های سلطه، قدرت دیگری در حال رشد است.

    وی، حفظ مقاومت و ایستادگی را در سایه وجود رهبری عنوان کرد و گفت: در سایه رهبری می توانیم بر قدرت های پوشالی پیروز شویم تا جایی که به عنوان یک ابرقدرت اسلامی، دشمنان در مقابل نظام ما تعظیم خواهند کرد.

    حسین نژاد، تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری را پاسخی به تحریم ها و فشارهای دشمنان دانست و افزود: با اتحاد و انسجام، زمینه های ناامیدی دشمنان را فراهم خواهیم کرد.

    استاندار خراسان شمالی در این مراسم از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس و جانبازان نیز قدردانی کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *